با توجه پردنیزون 60 میلی گرم برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پردنیزون یک نوع کورتیکواستروئید، که معمولا برای درمان بیماری کلیه مربوط به اختلال ایمنی و FSGS مانند یک اختلال کلیوی است استفاده می شود. برای درمان FSGS، پزشکان ممکن است پردنیزون 60 میلی گرم تجویز می کنند.

FSGS بیماری های کلیوی است که به برخی از سلول های کلیه پیچیده زخمی ایمنی یافت شده است. به عنوان یک داروی ضد التهاب و سرکوب کننده سیستم ایمنی، پردنیزون می تواند فعالیت کمپلکسهای ایمنی را مهار و همچنین برای حفاظت از نشانه ها و عوارض بیماران، مانند تورم و پروتئینوری باقی مانده عملکرد بافت کلیه و کاهش.

با این حال، از آنجا که این مواد مخدر کار می کند با تضعیف سیستم ایمنی بدن، که به راحتی می تواند باعث برخی عوارض جانبی. ظرفیت پایین سیستم ایمنی بدن، عفونت، سرد، تب، مشکلات رشد، بیماری های استخوان، و غیره، عوارض جانبی شایع پردنیزون است.

از تجزیه و تحلیل بالا، بیماران مبتلا به FSGS باید بررسی کنید اگر آنها مشکلات زیر قبل از مصرف 60 میلی گرم پردنیزون.

* اگر شما به این دارو یا هر عفونت در بدن شما حساسیت دارند

* اگر شما اسهال، بیماری کبد، بیماری های تیروئید، دیابت، مالاریا، و غیره

* اگر شما در معرض خطر سل، پوکی استخوان، زخم معده، افسردگی، و غیره می باشد.

هنگامی که شما یکی از مشکلات فوق، شما باید دکتر یا نفرولوژیست خود را در پیشبرد اطلاع رسانی، بنابراین شما می توانید این دارو بی خطر و موثر را.

هنگامی که بیماران با اثرات پردنیزون راضی، آنها می توانند برخی از درمان سیستمیک مانند سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy امتحان کنید. هر دو از این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری های کلیوی از ریشه. همانطور که برای آن یک حق برای بیماران خاص است، باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد.

اگر شما به دنبال یک درمان کامل موثر و می خواهید به دانستن بیشتر در مورد روش های فوق، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل و یا تماس با ما به صورت آنلاین.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1881.html





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: